با ما در بازار جهانی پادشاهی کن

طراوان موفقیتش را مدیون اعتماد مشتریان، تعهد و پشتیبانی در انجام کار است.

طراحی سایت و اپلیکیشن

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل شرکت طراوان با داشتن رزومه ای قابل اتکا و مطمئن در طی سال های فعالیت خود توانسته طیف وسیعی از بازار تجاری و صنعتی را تحت پوشش خود داشته باشد.

مشاوره راه اندازی تجارت الکترونیک

شرکت طراوان برای ورود درست و حرفه ای مشتریان به دنیای تجارت آنلاین ،مشاوره ای تخصصی به آنها ارائه می دهد.

همراهی و پشتیبانی

چون سایت یک محصول زنده است پس نیاز به مراقبت و نگه داری دارد. در شرکت طراوان تیم پشتیبانی در کنار شما خواهد بود و کارشناسان ما به شما در زمینه تولید محتوای مناسب و....

مشاوره بازاریابی دیجیتال

فضای مجازی با داشتن میلیون ها کاربر میتواند نقش موثری برای تبلیغات تجارت شما باشد. ما علاوه بر مشاوره استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، بسته هایی بسیار کاربردی و خلاقانه با نام طرح تسخیر گوگل و ....

برون سپاری و فواید آن

مدیران کسب و کارهای سنتی همواره با سوالات زیادی در ذهن خود مواجه هستند. چگونه می‌توان یک کسب و کار را گسترش داد؟ چگونه می‌توان افراد بیشتری را در فعالیت‌های شرکت سهیم کرد؟ چگونه می‌توان بدون صرف هزینه‌های هنگفت، فعالیت‌های شرکت را به روز رسانی کرد و گسترش داد؟ پاسخ به این سوالات را می‌توانید در مفهومی به نام برون سپاری کارها جستجو کنید. اگر شما نیز مدیر یک کسب و کار سنتی هستید یا به دنبال راه‌اندازی کسب و کار مدرن خود می‌باشید، نیاز به شناخت برون سپاری کارها دارید.

برون سپاری چیست؟

برون سپاری کارها، در واقع یک عمل تجاری‌ست که در آن برخی از اعمال و فعالیت‌های شرکت، به شخص یا تیم خارج از سازمان سپرده می‌شود. این کار برای کم کردن فعالیت‌های روزمره شرکت مبدا، صورت می‌گیرد. برون سپاری کارها، یک تصمیم مدیریتی‌ست و مزایای متفاوتی را برای شرکت مبدا به همراه دارد. از این مزایا می‌توان به کاهش هزینه‌های جاری، بالا بردن اثرگذاری، افزایش راندمان کاری، بالا رفتن تمرکز روی اهداف اصلی و امکان استفاده از ابداعات و ایده‌های نفر سوم اشاره کرد. البته در این بین باید ریسک‌هایی مانند کنترل کمتر روی خدمات، اختلافات زمانی و فرهنگی با تیم مقصد و همچنین دانش کم درباره تیم مقصد را در نظر گرفت.

شرکت طراحی سایت در ساری

مدل کسب و کار پلتفرمی

مدل کسب و کار پلتفرمی، بستری برای ارتباط دو یا چند گروه وابسته به هم را ایجاد می‌کند. به طور معمول، این ارتباط بین کارفرما و پیمانکار به عنوان مصرف کننده و تولید کننده اصلی خدمات و محصولات، شکل می‌گیرد. در واقع، پلتفرم کسب و کار، راهی برای تغییر ساختار فعالیت‌های یک شرکت است و این کار را با ایجاد شبکه‌های بزرگ قابل اندازه گیری کاربران انجام می‌دهد. در این مدل، تراکنش و تعامل کاربران مد نظر قرار گرفته و سعی شده تا زیرشبکه‌هایی تحت تاثیر این ارتباط شکل بگیرد. برای ساخت یک پلتفرم باید 3 قدم اصلی را بردارید:

  1. هر پلتفرم باید با مشخص کردن هدف ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده ایجاد شود. باید بتوانید مقصد خود را در انتهای مسیر پلتفرم، به وضوح بیان کنید.
  2. تا زمانی که پلتفرم شما در حال اجراست، چه برنامه‌هایی برای جذب کاربران بیشتر دارید؟ 3 فاکتور مهم در ارتباط کاربران یعنی اثرگذاری، آسان سازی و هماهنگی را چطور مدیریت می‌کنید؟
  3. پلتفرم‌های موفق با ایجاد ساختارهای جدید نوآورانه در سطح ساختار اصلی شناخته می‌شوند. پلتفرم شما تا چه حد برای نوآوری و ابداع کارایی دارد؟

پلتفرم‌های برون سپاری چه مزایایی دارد؟

  1. تخصصی‌تر شدن استعدادها: هنگام استخدام فریلنسر، شما به دنبال کسی هستید که توانایی‌هایی دقیقاً مطابق با نیاز شما داشته باشد. با این دید، شما فقط برای تخصص مورد نظر و نه چیزی بیشتر یا کمتر، هزینه پرداخت می‌کنید. هزینه‌های استخدام تمام وقت یک متخصص، قابل مقایسه با استخدام فریلنسری همان سطح توانایی نیست. شما می‌توانید با هزینه‌های به مراتب کمتر از استخدام تمام وقت، بسیاری از فعالیت‌های شرکت خود را برون سپاری کنید.

ادامه مطلب....

 

بازاریابی اپلیکیشن یا اپلیکیشن مارکتینگ چیست ؟

برون سپاری کسب و کار چیست و چرا شرکت‌ها از خدمات برون سپاری استفاده می‌کنند؟

اصول کلیدی و کاربردی مذاکره

اصول کلیدی موثر بر خلق و پیاده سازی استراتژی

سخت کار نکنید ،هوشمندانه کار کنید

4 ویژگی برتر برند های موفق و 4 استراتژی اشتباه در ساخت برند

چگونه از فضای مجازی برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم؟

بوم کسب و کار و بوم دیجیتال مارکتینگ

ضرورت حضور کسب و کارها در فضای اینترنت

سئو محلی (LOCAL SEO) چیست؟

نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام

اینستاگرام : https://instagram.com/travan.ir?igshid=1eabx1o37g489

تلگرام : http://t.me/travanco

لایک : 0
کد امنیتی رفرش

مطالب پیشنهادی ما

پله پله شما را همراهی و مراقبت می کنیم.

"سمینار دیجیتال مارکتینگ "

مهندس نادیا وطن خواه فضای مجازی با داشتن میلیون ها کاربر میتواند نقش موثری برای تبلیغات تجارت شما باشد تبلیغات اینترنتی این روزها یکی از مهم ترین انواع تبلیغات است. دیگر زمان چاپ آگهی‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها به پایان رسیده است.

اهمیت رضایت مشتری چیست؟ چرا باید مشتریان خود را راضى کنید؟

در این سمینار، قصد داریم چندین اصول کاربردی برای حفظ مشتری را معرفی کنیم که می‌توانید آن‌ها را در کسب و کار‌تان پیاده‌سازی کنید.

سخنرانی مهندس نادیا وطن خواه

سخنرانی مهندس نادیا وطن خواه در مراسم افتتاحیه مکان جدید شرکت طراوان خدمات شرکت : طراحی ، برنامه نویسی و پشتیبانی تخصصی پروژه های تحت وب طراحی سایت اختصاصی مطابق با نیاز مشتری و متد روز طراحی اپلیکیشن های موبایل سئو و بهینه سازی اولیه بصورت رایگان مشاوره طراحی کسب و کار الکترونیک مشاوره و انجام بازاریابی دیجیتال پشتیبانی فنی به همراه وب مستری و ورود اطلاعات

درباره ما

عکس بخش درباره ما سابقه فعالیت شرکت طراوان به سال 1385 باز می گردد. در آن سالها موسس و مدیریت مجموعه خانم نادیا وطن خواه بدنبال انجام پروژه های مختلفی در قالب برنامه نویسی، تولید نرم افزار و طراحی گرافیک بوده و پس از آن در زمینه علاقه مندی خود، تجارت الکترونیک، قدم برداشت و در نهایت در سال 1389 با تجربیات بدست آمده و با همراهی جمعی از متخصصین کارآمد در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک شرکت را با نام طراوان بصورت رسمی به ثبت رساند.شرکت هم اکنون با بیش از 8 سال سابقه در امر طراحی سایت، اپلیکیشن های موبایل و مشاوره راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و بازاریابی دیجیتال یکی از شرکت های مطرح در شمال کشور می باشد.

آیا در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟

صفحات ما را در معروفترین شبکه های اجتماعی دنبال نمایید تا از خبرهای ما آگاه شوید

  حقوق تمامی مطلب محفوظ است   |    Design: سایت ستاپ