با ما در بازار جهانی پادشاهی کن

طراوان موفقیتش را مدیون اعتماد مشتریان، تعهد و پشتیبانی در انجام کار است.

طراحی سایت و اپلیکیشن

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل شرکت طراوان با داشتن رزومه ای قابل اتکا و مطمئن در طی سال های فعالیت خود توانسته طیف وسیعی از بازار تجاری و صنعتی را تحت پوشش خود داشته باشد.

مشاوره راه اندازی تجارت الکترونیک

شرکت طراوان برای ورود درست و حرفه ای مشتریان به دنیای تجارت آنلاین ،مشاوره ای تخصصی به آنها ارائه می دهد.

همراهی و پشتیبانی

چون سایت یک محصول زنده است پس نیاز به مراقبت و نگه داری دارد. در شرکت طراوان تیم پشتیبانی در کنار شما خواهد بود و کارشناسان ما به شما در زمینه تولید محتوای مناسب و....

مشاوره بازاریابی دیجیتال

فضای مجازی با داشتن میلیون ها کاربر میتواند نقش موثری برای تبلیغات تجارت شما باشد. ما علاوه بر مشاوره استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، بسته هایی بسیار کاربردی و خلاقانه با نام طرح تسخیر گوگل و ....

بازاریابی مدرن چیست؟

شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای فروش بیش‌تر محصولات و خدمات‌شان از علم بازاریابی استفاده می‌کنند. بازاریابی در چند دهه‌ گذشته شکل جدیدی به خود گرفته و از کانال‌های جدیدی برای پیش‌برد اهدافش استفاده می‌کند. البته این موضوع به معنای کنار رفتن بازاریابی سنتی نیست، بلکه فقط شیوه‌های جدیدتری به وجود آمده که ممکن است برای برخی از شرکت‌ها مفیدتر و کم هزینه‌تر باشد. در این مطلب به بررسی اصول بازاریابی مدرن و چگونگی استفاده از آن می‌پردازیم و سپس به سراغ بررسی تفاوت بازاریابی سنتی و مدرن می‌رویم.

بازاریابی مدرن به چه معناست؟

بازاریابی مدرن به نوعی از بازاریابی می‌گویند که در آن از ظرفیت و پتانسیل اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و به‌طور کلی ابزارهای جدید و تکنولوژی استفاده می‌شود تا خدمات و محصولات شرکت به مخاطبان معرفی شود. بازاریابی جدید ارتباط نزدیکی با دیجیتال مارکتینگ دارد؛ در واقع بازاریابی دیجیتال قسمتی از بازاریابی مدرن است.

دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارهای جدید محصولات یا خدمات یک شرکت را به شیوه‌ای جدید به مخاطبان و مشتریان نشان می‌دهد. وب سایت، ایمیل، اینستاگرام، تلگرام و تمامی ابزارهای دنیای وب، تعدادی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند. در بازاریابی جدید سعی می‌شود از تمامی ظرفیت‌ ابزارهای تکنولوژی استفاده شود تا شرکت با کمترین هزینه ممکن، محصولات و خدماتش را به مشتریان معرفی کند و در گام بعدی آن‌ها را به خرید ترغیب کند.

در بازاریابی جدید بسیار مهم است که شما از ابزاری استفاده کنید که در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه شما را به هدف‌تان می‌رساند. برای مثال ممکن است شرکتی بخواهد محصول جدیدش را با یک بودجه محدود به مشتریان سابقش معرفی کند. حالا فرض کنید که دو راه ایمیل مارکتینگ و اس‌ام‌اس مارکتینگ برای معرفی این محصول وجود دارد. با توجه به بودجه‌ محدودی که گفته شد، وظیفه تیم بازاریابی مدرن این است که مزایا و معایب هر کدام از این راه‌ها را بررسی کند و بهترین روش را برای این موضوع انتخاب کند.

چرا باید از بازاریابی مدرن استفاده کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که شرکت‌ها به استفاده از بازاریابی مدرن ترغیب شوند. نرخ تبدیل بالاتر، کاهش هزینه‌های بازاریابی، امکان گزارش‌گیری دقیق و بسیاری از موضوعات دیگر شرکت‌ها را مجاب می‌کند که از این نوع بازاریابی برای محصولات و خدمات‌شان استفاده کنند. در ادامه مهم‌ترین مزایای استفاده از بازاریابی جدید را بررسی می‌کنیم.

  • کاهش هزینه‌های بازاریابی: در سال‌های گذشته شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای تبلیغات‌شان مجبور به صرف هزینه‌های سنگینی بودند. ببیلبوردهای سطح شهر، درج آگهی در روزنامه‌ها، چاپ تراکت و حتی تبلیغات در تلویزیون از جمله کارهایی بود که در بازاریابی سنتی انجام می‌شد و نسبت به مخاطبان و مشتریان جذب شده، هزینه سنگینی به شرکت تحمیل می‌کرد.

ادامه مطلب....

 

بازاریابی اپلیکیشن یا اپلیکیشن مارکتینگ چیست ؟

برون سپاری کسب و کار چیست و چرا شرکت‌ها از خدمات برون سپاری استفاده می‌کنند؟

اصول کلیدی و کاربردی مذاکره

اصول کلیدی موثر بر خلق و پیاده سازی استراتژی

سخت کار نکنید ،هوشمندانه کار کنید

4 ویژگی برتر برند های موفق و 4 استراتژی اشتباه در ساخت برند

چگونه از فضای مجازی برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم؟

بوم کسب و کار و بوم دیجیتال مارکتینگ

ضرورت حضور کسب و کارها در فضای اینترنت

سئو محلی (LOCAL SEO) چیست؟

نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام

اینستاگرام : https://instagram.com/travan.ir?igshid=1eabx1o37g489

تلگرام : http://t.me/travanco

لایک : 0
کد امنیتی رفرش

مطالب پیشنهادی ما

پله پله شما را همراهی و مراقبت می کنیم.

"سمینار دیجیتال مارکتینگ "

مهندس نادیا وطن خواه فضای مجازی با داشتن میلیون ها کاربر میتواند نقش موثری برای تبلیغات تجارت شما باشد تبلیغات اینترنتی این روزها یکی از مهم ترین انواع تبلیغات است. دیگر زمان چاپ آگهی‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها به پایان رسیده است.

اهمیت رضایت مشتری چیست؟ چرا باید مشتریان خود را راضى کنید؟

در این سمینار، قصد داریم چندین اصول کاربردی برای حفظ مشتری را معرفی کنیم که می‌توانید آن‌ها را در کسب و کار‌تان پیاده‌سازی کنید.

سخنرانی مهندس نادیا وطن خواه

سخنرانی مهندس نادیا وطن خواه در مراسم افتتاحیه مکان جدید شرکت طراوان خدمات شرکت : طراحی ، برنامه نویسی و پشتیبانی تخصصی پروژه های تحت وب طراحی سایت اختصاصی مطابق با نیاز مشتری و متد روز طراحی اپلیکیشن های موبایل سئو و بهینه سازی اولیه بصورت رایگان مشاوره طراحی کسب و کار الکترونیک مشاوره و انجام بازاریابی دیجیتال پشتیبانی فنی به همراه وب مستری و ورود اطلاعات

درباره ما

عکس بخش درباره ما سابقه فعالیت شرکت طراوان به سال 1385 باز می گردد. در آن سالها موسس و مدیریت مجموعه خانم نادیا وطن خواه بدنبال انجام پروژه های مختلفی در قالب برنامه نویسی، تولید نرم افزار و طراحی گرافیک بوده و پس از آن در زمینه علاقه مندی خود، تجارت الکترونیک، قدم برداشت و در نهایت در سال 1389 با تجربیات بدست آمده و با همراهی جمعی از متخصصین کارآمد در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک شرکت را با نام طراوان بصورت رسمی به ثبت رساند.شرکت هم اکنون با بیش از 8 سال سابقه در امر طراحی سایت، اپلیکیشن های موبایل و مشاوره راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و بازاریابی دیجیتال یکی از شرکت های مطرح در شمال کشور می باشد.

آیا در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟

صفحات ما را در معروفترین شبکه های اجتماعی دنبال نمایید تا از خبرهای ما آگاه شوید

  حقوق تمامی مطلب محفوظ است   |    Design: سایت ستاپ